Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Neo24 jest jednym z największych sklepów internetowych, ekspertem w kategorii AGD. Pracujemy zespołowo, w wyjątkowej atmosferze, kreując dla naszych Klientów najlepsze rozwiązania, które ułatwiają im codzienne funkcjonowanie. Nie zwlekaj, dołącz do nas!

Twoje zadania:

Aktywna obsługa Klientów
Obsługa zamówień
Mailowa komunikacja z Klientami oraz działami współpracującymi
Przestrzeganie Standardów Obsługi Klienta

Nasze wymagania:

Wykształcenie minimum średnie
Doświadczenie w pracy w sprzedaży lub obsłudze Klienta (mile widziane w branży RTV i AGD)
Nienaganna polszczyzna
Wysokie kompetencje interpersonalne (komunikatywność, umiejętność budowania relacji)
Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów)

Oferujemy:

atrakcyjny system premiowy
zatrudnienie na umowę o pracę
szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową
możliwość awansu i kariery
bogaty pakiet benefitów (mi.n. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne)

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przez przycisk APLIKUJ

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE.