Doradca Klienta Detalicznego

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:

Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów
Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta
Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta
Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości
Realizację indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
Zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych

Od kandydatów oczekujemy:

Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany
Umiejętności zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
Otwartości na pracę zespołową
Doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta
Praktycznej umiejętności pracy z nowoczesnymi narzędziami, tj. tablet, smartfon
Wykształcenia średniego, dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Znajomości produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenia w obsłudze kasowej, które będą dodatkowymi atutami

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego (wraz z podanym numerem referencyjnym w temacie maila) do 31.07.2013 na adres:Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego (wraz z podanym numerem referencyjnym w temacie maila) do 31.07.2013 na adres: